1400

دخترک همچنان بازیمان میدهد : سال 1400 چه
جوری ام !

صابر هستم 34 ساله .
احتمال ِ زیاد مجردم ولی یکی رو دورادور دوست دارم.
یه شرکت ِ تبلیغاتی دارم اما سرم به کارم نیست و هی میرم
یللی تللی.تیریپم ساده س ، موهام کوتاه از گوشه یه کمی
سفید شده .دست پختم خیلی خوبه اما ساندویچ  پیتزا و این
آت و آشغالارو بیشتر ترجیح میدم.هنوزم نظرم در مورد ساسی
مانکن منفیه و ببینمش با ماشین میرم رووش.مثل 12 سال قبل
زیاد فک میزنم(شدیدتر! )و در کل حرف ِ درست از دهنم در نمیاد
 و یه سره چیز میگم! (استغفرالله) . از نظر
ِ اخلاقی بهتر شدم
ولی بیشتر احساساتی برخورد میکنم. یه اسب دارم که خیلی
خوشگله و از خیلی از آدمای دور و برم بیشتر دوستش دارم .
خلاصه سال ِ 1400 هم من همونم که همیشه غم و غصه ش بی شمار ِ
اونی که تنها ترینه ، حتی سایه ام نداره … !

 

دوست دارم اینا بازی کنن :  +  +  +  +  +  +

   

30 پاسخ به “1400

  1. خاك ریحان مارس 31, 2009 در 2:18 ب.ظ.

    با ساسی مانكن موافقم دادا !‌
    حاجی پس زن و زندگی چی شدن ؟!‌
    پاسخ صابر : اهل زن و زندگی نیستیم ما حاجی :))

  2. پروین مارس 31, 2009 در 4:35 ب.ظ.

    صابر هستم ….
    آهان! گرفتم. یعنی اون موقع هنوز هم صابری! مرسی از اینكه تاكید كردی.پاسخ صابر : اگه بذارن !

  3. ‌وحشــــىــــىـــــی مارس 31, 2009 در 4:57 ب.ظ.

    هه
    این بازیو كه من خودم چن وخ پیش را انداختم.. تكراریهپاسخ صابر : بابا اینکاره !

  4. wHistLer مارس 31, 2009 در 8:27 ب.ظ.

    پس نتیجه می گیرم اون موقع هم همون …. ای هستی که بودی!!

    پاسخ صابر : حتی غلیظ تر : ))

  5. سین.سین مارس 31, 2009 در 10:49 ب.ظ.

    ای بابا….!
    من یکی که امیدوارم تا اون موقع زنده تشریف نداشته باشم!پاسخ صابر : امید چیزه خوبیه !

  6. لیلا آوریل 1, 2009 در 12:01 ق.ظ.

    نه خدا نکنه اونموقع تنها باشی.امیدوارم اون موقع شاد باشی و آروم.دور از تنهایی.پاسخ صابر : : )

  7. نیمه خالی لیوان آوریل 1, 2009 در 12:03 ق.ظ.

    نه..
    خدایی این بازی بامزه ای بود…
    ساسی مانكنش هم خیلی اكشن بود. خوشم اومد

  8. میثم آوریل 1, 2009 در 1:09 ق.ظ.

    ایضا عجب !
    .
    .
    .
    در ضمن چرا را برا خرابه ما حرف در آوردین ؟
    خیلی خوب باز می شه

  9. آزاده آوریل 1, 2009 در 8:04 ق.ظ.

    واااای چه اسب خوشگلی پاسخ صابر : قابلی نداره D:

  10. mehrnoosh آوریل 1, 2009 در 1:31 ب.ظ.

    sale 1400 ishalla hamin bashiپاسخ صابر : خدا نکنه !

  11. حضرت خضر آوریل 1, 2009 در 2:14 ب.ظ.

    اگر در مورد سلامت اسب با مشکل مواجه شدی،من هستم!

  12. دیلاق ِ پتیاره ! آوریل 1, 2009 در 3:20 ب.ظ.

    چقد تا اون وخ آپ دیت میشی !!!

  13. سوگند آوریل 1, 2009 در 9:55 ب.ظ.

    من یکی که مطمئنم سال 1400 نشده زن که هیچ…بچه هم خواهی داشت…حالا می بینی!پاسخ صابر : اگه شرطی بازی میکنی هستم ! D:

  14. مسیح بر کوه زیتون آوریل 1, 2009 در 11:02 ب.ظ.

    خب بگو زن میخوام دیگهپاسخ صابر : نه نه نمیخوام : )

  15. حامد آوریل 1, 2009 در 11:40 ب.ظ.

    وویره باس مراقب تر باشه
    تا كنده نشه
    .
    ولی ای ولله دورنما
    افق
    1404… شما با رئیس جمهور نسبتی دارید

  16. این مور ی ک س آوریل 2, 2009 در 10:33 ق.ظ.

    جالب بود…من تا 1400 زنده بمونم شانس آوردم…

  17. خزان نوشت آوریل 2, 2009 در 12:24 ب.ظ.

    ایشالا از ما به اون جا ها نمی کشه!پاسخ صابر : ایشاالله 200 سالگیت D:

  18. chocolaty آوریل 2, 2009 در 5:05 ب.ظ.

    جالب بود.
    ولی تو که آشپزیت خوبه چرا پیتزا دوس داری؟
    من که اصلا دوس ندارم.پاسخ صابر : من کلاً لیاقت ندارم ، تقریباً آشغال خورم !

  19. مائده آوریل 2, 2009 در 8:04 ب.ظ.

    چه قالب جالب و یکمی جدیدی.آخه قسمت عمده قالب معمولا جای نوشتنه!
    خوشم می یاد از اینکه آدم پستاش کوتاه باشه.خسته کننده نیست :دیپاسخ صابر : منم خوشم میاد D:

  20. سهیل آوریل 3, 2009 در 2:36 ق.ظ.

    ممنون از دعوتت
    راستش من زیاد تو ژانر وبلاگم دست نمیبرم و تو بازیهای وبلاگی شرکت نمیکنم ولی این یکی فکر نمیکنم زیاد مغایرتی با مینیمال نویسی داشته باشه و سعی میکنم بنویسم 😉پاسخ صابر : خوشحال میشیم به هر حال : )

  21. دانشجو نما آوریل 3, 2009 در 3:59 ق.ظ.

    فیلماتو نگفتی!
    احتمالا 1 آرشیو 2000 تایی dvd فیلم داری که همشو از من خریدی
    منم تا اونموقع ایشالله با پول فروش فیلمام به تو به یه نون و نوایی رسیدم
    حالا جدا از شوخی
    پدرخوانده رو دیدی بالاخره یا نه؟؟!!پاسخ صابر : سعید داداش اومدی اینجا با من چت میکنی ؟!؟ :))

  22. mahdiye آوریل 23, 2009 در 4:54 ب.ظ.

    rastesh az shedate bikari dar shorofe ghaz charidan boodam ke raftam soraghe webloge ghablim va dashtam nazarate ye postesho mikhoondam ke didam ooooooooooo modate madidiye naumadam inja.. khufi dadach? dalile english type kardanam ham rishe dar kerm dashtaname valagheyr

پاسخی بگذارید

